התרגיל של לינוי אשרם / משחקי אירופה: מדליית כסף ללינוי אשרם בקרב רב - ישראל ספורט : ההחלטה של בנייני העיר הלבנה לאמץ את ניקול הגיעה לאור רצון של אנשי החברה לסייע למאמץ הלאומי להביא הישגים משמעותיים במשחקים האולימפיים הקרובים.. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: משפחתה של לינוי אשרם בשירת התקווה במהלך הענקת מדליית הזהב. הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. התרגיל הזה מפעיל את שריר הבטן האלכסוני החיצוני והוא מאוד פופולארי. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה.

ניקול זליקמן עלתה רביעית, ובסיומו של. התרגיל הזה מפעיל את שריר הבטן האלכסוני החיצוני והוא מאוד פופולארי. לינוי אשרם בתרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו. ביצוע יוצא מן הכלל של לינוי אשרם בתרגיל החישוק! באליפות אירופה השיגה עד היום שתי מדליות ארד בתרגיל החישוק והאלות בבודפשט 2017.

וואו: 3 מדליות זהב ללינוי אשרם בתחרות הראשונה שלה לשנת ...
וואו: 3 מדליות זהב ללינוי אשרם בתחרות הראשונה שלה לשנת ... from www.davar1.co.il
חיזרו על הפעולה פעמיים בכל צד. מעלפת מאחלת המון המונים של הצלחות אוהבת אותך המשיכי לייצג את ישראל בעולם עם המון גאוווווווה ושוב מאחלת לך רק הצלחות ובשפי❣. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09:20 שעון ישראל), לינוי עלתה לגמר עם ציון כללי של 103.100 נקודות במוקדמות אחרי 4 תרגילים. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. ביצוע יוצא מן הכלל של לינוי אשרם בתרגיל החישוק! לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית. התרגיל מחזק את כל שרירי הבטן ובנוסף עובד על ייצוב האגן.

בצעו 10 חזרות רצופות של התרגיל ועברו לצד השני של הגוף.

להלן הודעתו של אלון גייר: גם אשרם וגם המאמנת איילת זוסמן נראו מרוצות מאוד בסיום התרגיל. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. נציגות ישראל מראשון לציון וגדרה, לינוי אשרם, ואבישג סמברג יחד עם חברי. זו התנוחה הבסיסית של התרגיל, וברגע שתשלטו בה תוכלו להמשיך הלאה ולעבור לתנוחות ולתרגילים נוספים. לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! המאמנת והכוריאוגרפית שלי איילת זוסמן ואני אוהבות. אשרם נתנה ביצוע נהדר עלי קבלה ציון של 23.100 נקודות שהעמיד אותה על ציון סופי של 89.700 נקודות. תום אבימור, באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור). לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. לינוי אשרם בתרגיל הסרט במוקדמות גביע העולם בבולגריה. הישארו במצב סטטי 30 שניות.

איך זכיתי ששיר שלי מלווה את התרגיל היפה והמצוין הזה שלה. מעלפת מאחלת המון המונים של הצלחות אוהבת אותך המשיכי לייצג את ישראל בעולם עם המון גאוווווווה ושוב מאחלת לך רק הצלחות ובשפי❣. בצעו 10 חזרות רצופות של התרגיל ועברו לצד השני של הגוף. נציגות ישראל מראשון לציון וגדרה, לינוי אשרם, ואבישג סמברג יחד עם חברי. ניקול זליקמן קיבלה בתרגיל הראשון ניקוד של 24.350 מעריב אונליין.

התעמלות אומנותית: מדליית כסף ללינוי אשרם בברנו - גיל ...
התעמלות אומנותית: מדליית כסף ללינוי אשרם בברנו - גיל ... from www.scooper.co.il
ניקול זליקמן עלתה רביעית, ובסיומו של. הסרטון מכיל ריקוד בבגדי גוף). התוצאה הציבה אותה כמובן במקום הראשון בתרגיל זה. חדשות מהארץ ומהעולם, תרבות, ספורט, כלכלה, לייף סטייל, טכנולוגיה, תרבות ועוד. המתעמלת הישראלית לינוי אשרם רשמה הישג חסר תקדים, כשקבעה שיא עולם חדש בתרגיל האלות בסבב גביע העולם בהתעמלות אמנותית במינסק. משפחתה של לינוי אשרם בשירת התקווה במהלך הענקת מדליית הזהב. איך זכיתי ששיר שלי מלווה את התרגיל היפה והמצוין הזה שלה. למעבר למהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס.

הישארו במצב סטטי 30 שניות.

לינוי אשרם זוכה במדליית הזהב בתרגיל הקרב רב בהתעמלות אמנותית! ניקול זליקמן קיבלה ציון של 19.350 על התרגיל שלה, וגם היא שואפת להעפיל לגמר. המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. יום לפני התחרות ביצעתי את התרגיל הזה בצורה. הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. כחודש וחצי לפני אליפות העולם, המתעמלת האמנותית הבכירה של ישראל, לינוי אשרם, הופיעה היום אחרי פתיחה מצוינת, בתרגיל האלות לינוי אשרם הפילה את המכשיר ארבע פעמים ופעמיים מתוכן היא יצאה פעמיים מהקצב של התרגיל, כך שהציון שקיבלה היה נמוך יחסית ועמד. גם אשרם וגם המאמנת איילת זוסמן נראו מרוצות מאוד בסיום התרגיל. הסרטון מכיל ריקוד בבגדי גוף). זו התנוחה הבסיסית של התרגיל, וברגע שתשלטו בה תוכלו להמשיך הלאה ולעבור לתנוחות ולתרגילים נוספים. משפחתה של לינוי אשרם בשירת התקווה במהלך הענקת מדליית הזהב. לינוי אשרם, ניקול זליקמן וניקול וורונקוב על הפודיום (רדאד ג'בארה). רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: ולמקרה שתהית, ממה עשויה המדליה שלך, נשמח לספר.

ראיתם את התרגיל המדהים של לינוי אשרם בגמר אליפות העולם? המתעמלת האמנותית הבכירה של לישראל לינוי אשרם ממשיכה לשבור שיאים ולהראות שהיא אחת הספורטאיות גדולות שצמחו כאן. התרגיל האחרון של אשרם היה הכדור בו ידעה שהיא חייבת לעשות את העבודה כדי לעלות על הפודיום. הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. תום אבימור, באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור).

‫כאן חדשות - לינוי אשרם אחרי הזכייה בזהב: "עדיין לא מעכלת ...
‫כאן חדשות - לינוי אשרם אחרי הזכייה בזהב: "עדיין לא מעכלת ... from lookaside.fbsbx.com
תושבי גדרה אהובים ויקרים, לאחר שנים של עשייה החלטתי לקחת פסק זמן מהפעילות הפוליטית במסגרת המועצה, עקב הצורך היעד הבא של לירן הוא אליפות אירופה שתיערך באיטליה. חדשות מהארץ ומהעולם, תרבות, ספורט, כלכלה, לייף סטייל, טכנולוגיה, תרבות ועוד. לינוי אשרם, ניקול זליקמן וניקול וורונקוב על הפודיום (רדאד ג'בארה). ביצוע יוצא מן הכלל של לינוי אשרם בתרגיל החישוק! אשרם נתנה ביצוע נהדר עלי קבלה ציון של 23.100 נקודות שהעמיד אותה על ציון סופי של 89.700 נקודות. ניקול זליקמן קיבלה בתרגיל הראשון ניקוד של 24.350 מעריב אונליין. תרגיל הסרט של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה.

אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל.

היא מדורגת כעת במקום השני, מיד אחרי אשרם. לא קופסאות נעליים, היא מתחלחלת, קופסאות יפות עם אבנים נוצצות. רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון מברך את לינוי אשרם: כחודש וחצי לפני אליפות העולם, המתעמלת האמנותית הבכירה של ישראל, לינוי אשרם, הופיעה היום אחרי פתיחה מצוינת, בתרגיל האלות לינוי אשרם הפילה את המכשיר ארבע פעמים ופעמיים מתוכן היא יצאה פעמיים מהקצב של התרגיל, כך שהציון שקיבלה היה נמוך יחסית ועמד. אתר החדשות של העיתון הנפוץ בישראל. הישג מדהים למתעמלת הישראלית לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2020 שנדחתה בשנה בשל מגפת הקורונה. בתרגיל הכדור הגעתי למקום החמישי בגלל פספוס שנגרם באשמתי. ההחלטה של בנייני העיר הלבנה לאמץ את ניקול הגיעה לאור רצון של אנשי החברה לסייע למאמץ הלאומי להביא הישגים משמעותיים במשחקים האולימפיים הקרובים. החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. לינוי אשרם וניקול זליקמן הבטיחו שתיהן את מקומן בגמר הקרב רב בהתעמלות אמנותית בטוקיו שיתקיים מחר (09:20 שעון ישראל), לינוי עלתה לגמר עם ציון כללי של 103.100 נקודות במוקדמות אחרי 4 תרגילים. יום לפני התחרות ביצעתי את התרגיל הזה בצורה. בראשונה היא מאחסנת את המדליות הישראליות יכולתי לחזור ארצה עם מדליה שלישית, היא מגלה. לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אומנותית, הזמינה אותי לראות אימון שלה בדרך לאולימפיאדה.